매우높은 감자
D-10
Itaewon tomorrow, who’s in?? 👀
I’m going to drink tomorrow at Danko in Itaewon If anyone wants to join, leave a comment lol I’m close with the owner, so I can probably get everyone one free tequila shot 😂
댓글 3
코리아나
한국 거주
5년 이상
•
D-2
D-10
E-7
이거 진짜에요? 미끼상품아니죠?
1개월 전
Carter
한국 거주
5년 이상
•
D-2
D-10
Omg I just saw this now 😭 I wanna go
1개월 전
Miss Kim
한국 거주
5년 이상
•
F-4
Me!
1개월 전