Customer Service_Malay language

posting-1405-logo

지머니트랜스 주식회사

계약형태

정규직

직종

영업/CS

근무형태

대면근무

근무요일

월, 화, 수, 목, 금

근무시간

급여

회사 내규에 따름

근무지

서울 종로구 새문안로 92

주요 업무

• General customer service by call, chat, on/off-line. • Handle customer support requests on the company's social networking sites. • Perform support activities bringing company features and services to customers

자격 요건

• ONLY APPLICANTS RESIDE IN KOREA ARE ACCEPTABLE • Education: College student(D-2), College Graduate or Higher • Career: Regardless of Career • Language Skills: Malay • Nationality: Morocco, Algeria, Tunisia, African etc • Weekend/Schedule based work is mandatory

우대 사항

• Strong team player with excellent communication skills. • Result oriented person • Problem solver with the ability to quickly understand customer requests and suggest appropriate resources or actions • Excellent Computer Literacy

선호 비자

거주(F2)

재외동포(F4)

영주자격(F5)

국제결혼(F6)

지머니트랜스 주식회사

업종

K.금융 및 보험업

연락처

01049762668

이메일

hr@gmoneytrans.com

회사 위치

서울 종로구 새문안로 92 6층 지머니트랜스

·공고 지원은 앱 또는 PC 웹에서 가능해요.